Fő tartalom átugrása
| Élelmezés
Bár még így sem pótolhatja a csokoládé a napi öt adag gyümölcsöt, a kutatóknak sikerült zsírtartalmának közel 50 százalékát gyümölcslére cserélniük. A Warwick Egyetem vegyészei kivonták a csokoládéban lévő kakaóvaj és tejzsír egy részét, és alig 30…
| Élelmezés
Fogyasztanak pasztörizált, kereskedelmi tejet? Ha nem, akkor szerencsések. Mert ha igen, orvosi kutatás azt mutatja, hogy a tejfogyasztóknál gyakrabban előfordul a vérszegénység, migrén, puffadás, emésztési zavarok, asztma, prosztatarák, és számos p…